Graag stellen wij jullie voor aan Rianne van Leeuwen. Zij is werkzaam in het Groene Hart Ziekenhuis als neurologie en senior verpleegkundige. Een van haar taken als senior verpleegkundige is het bezighouden met nieuwe ontwikkelingen binnen de zorg zoals bijvoorbeeld de klinisch redeneren methodiek.

In haar vrije tijd maakt ze graag verre reizen en zo was de keuze om met SuriNed mee te reizen snel gemaakt. Wij zijn dan ook blij dat ze met ons mee gaat. Ook in Suriname zijn de ziekenhuizen volop bezig met kwaliteitsprojecten en hebben we van het diakonessenhuis de vraag gekregen om een training klinisch redeneren te organiseren. Rianne gaat de Surinaamse collega verpleegkundigen meenemen in de 6 stappen van het klinisch redeneren. De focus ligt dan ook op het eigen maken van de methodiek en zo inzichtelijk te krijgen hoe je een casus gestructureerd kunt doorlopen.

Nu is ze druk met de voorbereidingen hiervan en om zich te verdiepen in de casus die aangedragen is door het diakonessenhuis om het zo helemaal toepasbaar op de praktijk aldaar te maken.

One thought on “Nieuws!